img
Home / БЪЛГАРИЯ / Използването на популярни лица в реклами добра стратегия ли е от страна на Уинбет?

Използването на популярни лица в реклами добра стратегия ли е от страна на Уинбет?

/
/
/
186 Views

Ако сте прочели заглавието и сте тук, за да разберете малко повече за любимия букмейкър, тогава сме готови и да отговорим на въпроса. Стратегията е не само добра, но и позволява по-лесното разпознаване на бранда.

А той самият е известен с предлаганите игри и оригиналните идеи в промоционалната секция, които справедливо възнаграждават лоялните потребители.

Защо обаче ни трябват нови и популярни лица – букмейкърът и прилежащото казино ще гарантират на всеки един клиент една добра среда за забавление, която може да се разпознае сред почитателите на индустрията. Тук има и една важна подробност, лоялните потребители се радват на конкретни промоции, но всеки един истински представител на индустрията ще се опита да разшири този спектър и точно тук идват рекламите, информацията за нови кампании, по-добрите промоции и въвеждане на идеи, които конкуренцията все още няма.

С наличието на такива е ясно, че някой трябва да ги сподели на аудиторията. А ако обърнем внимание на свободата за игра през телефона и шанса на клиентите да се забавляват от всяка една точка, то рекламната кампания определено може да се гледа като позитив. Самият бранд започна с някои по-плахи предложения – самите реклами дълго време бяха забранени от комисията по хазарта и не се излъчваха, но днес имаме малко по-свеж полъх от забавните реклами, като тези в миналото, определено се възприеха повече от добре.

В последствие започна да се инвестира и в създаването на по-смели предложения, привлякоха се популярни лица и сме сигурни, че вече са виждани многократно от аудиторията. Има и много други малки стратегии и подробности – вижте тук за възможно най-добрите предизвикателства по тази линия, които ни подсказват как ще се промени индустрията завинаги, ако все пак законодателството позволи да имаме по-смели и приятни промоции, както и разкриването на пълния спектър от възможности.

И все пак нямаме отговор на въпроса: това позитивна практика ли е или не?

Бихме казали, че да – мнозина се запознаха с бранда и дори днес да не са потребители или изобщо да не са почитатели на идеята за правенето на спортни игри или забавлението в онлайн казино – самият оператор разполага и с реални обекти – самият оператор ще бъде разпознат и известен, а точно това е самият търсен ефект. Реакцията на аудиторията, споделянето на рекламата, забавлението от 20-те оригинални секунди в ефира, те определено се радват на качествен отзвук и благодарение на всичко това имаме две положителни реакции.

Всеки човек с голямо удоволствие ще се наслади на по-забавните клипове, които вече не са на мода. Що се отнася до бранда, той ще привлече нови клиенти и потенциални запалянковци, а това се гарантира с наличието на добри стартови промоции, чиято функция е да дадат свободата за игра и право за тестване на платформата напълно безплатно.

И докато на рекламата всичко ще изглежда красиво и повече от розово, не бързайте да забравяте, че тук говорим за шансове, както и за коефициенти. Не всичко е толкова розово, колкото ще бъде представено от Рачков и Стоичков, но все още не можем да си спомним коя точно реклама е била искрена до пълния максимум. Все пак нека не пропускаме и наличието на слогана, който говори за отговорна и разумна игра. С това всеки ще има доста по-високи шансове, отколкото подозираме!

Твоят коментар
Твоята оценка
Общо гласували

Публикувай коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Ko4.bg във Facebook