Горещи новини

Розов екран и 18 минути реклами заради гаф в „Като две капки вода“

Розов екран и 18 минути реклами заради гаф в "Като две капки вода"

Въпреки, че предаването за имитации има навъртяни повече от десет сезона, това не му пречи да повтаря гафовете си при всеки нов.

Снощи още в първите секунди на излъчването на „Като две капки вода“ актьорът Дарин Ангелов се появи на екран заедно с дъщеричката си, но от приемника липсваше звук и нищо не се чуваше от рецитирането им. Малко след това и картината се загуби за повече от минута, а екранът бе изцяло в розово.

От Нова телевизия се усетиха и пуснаха много дълги реклами, продължили цели 18 минути, докато отстранят техническата неизправност и концертът да започне. С подобни гафове „Капките“ стартират абсолютно всеки сезон. Нищо, че продуцента на предаването Маги Халваджиян всеки път се бие в гърдите колко успешни са и можещи са.

„Нещо им се развали техниката! Ужас! Вече 13минути гледаме реклами! Явно повредата е голяма и… ще чакаме…“, възмутиха се зрители.

„Ооо, сигурен съм, че Нова имат достатъчно реклами за цялата вечер“, пуфтяха и други от фалстарта.

Имаше и зрители от чужбина, които повдигнаха и друг съществен проблем за благотворителния ивент на Магърдич Халваджиян.

„Оставете това, че закъсняха, да изнервящо беше, но явно е имало технически проблем. Аз сега повече се ядосвам, че не мога да даря тези месечни 5 лв. за децата, защото нямам бг номер, а предаването няма опция с чуждестранен номер да се гласува! Това ме ядосва!“, направи уместна забележка зрителка.

И тази година „Капките“ започнаха с благотворителен концерт, като каузата мина под надслов „Като две капки вода за всяко дете и всеки родител“. На сцената излязоха популярни артисти от родния шоубизнес, сред които Галена, Орлин Павлов, Владо Зомбори, Поли Генова, Дара Екимова, Тома Здравков, Деси Добрева и Дарин Ангелов.

Всичките влязоха в друг популярен образ, като им партнираха деца от формацията Бон-бон. Победители в благотворителния епизод станаха Владо Зомбори и малката Мирела, които пресъздадоха великия Майкъл Джексън.

Хотнюз

Твоят коментар

Сподели новината

Be the first to comment on "Розов екран и 18 минути реклами заради гаф в „Като две капки вода“"

Какво мислите?