Горещи новини

Ще ви кажа какво ме направи служителка на Виваком за 10 лева в мола, обяви клиентка

Ще ви кажа какво ме направи служителка на Виваком за 10 лева в мола обяви клиентка

Доста се шуми напоследък около големите хранителни вериги и качеството и обслужването там.

Според доста сигнали има нередности във всички без изключение.

Някои от тях като Кауфланд се опитват да имат обратна връзка с клиентите през социалните мрежи, но най-вече да насочват оплакванията към телефоните си с обучен персонал.

Мобилните оператори макар да минават между капките някак и при тях положението не е розово.

Оплаквания от напористи служители винаги е имало, но един сигнал на лошо отношение предизвика доста коментари.

„Вчера (в 12 часа) посетих офиса на Виваком в Мол (б.ред. става въпрос за голям български град), за да заредя телефона си с определена сума.

Обслужи ме млада, на вид интелигентна дама.

На въпроса ми колко по-малко от 10 лева мога да внеса, тя ми отговори така:

„ХАЙДЕ СЕГА! ДА НЕ СМЕ НА ПАЗАРА ЗА КРАСТАВИЦИ, ТА ДА СЕ ПАЗАРИМ!“.

Свидетел на разговора беше младеж, който дойде да я смени.

(Тяхното работно място е като влезеш – в дясната страна в дъното на офиса.)

Двамата се спогледаха, ухилиха се и очевидно останаха много доволни от „остроумния отговор“ на младата дама.

Стана ми интересно какви „връзки“ трябва да има човек, та да го назначат да работи с клиенти при липсата на елементарна култура.

Който не е влизал в офис само той не знае отношението към клиента, особено тези с изтичащи договори.

Навсякъде са такива, отговарят ти с насмешка сякаш че са къде къде по горе от теб, ако не сме ние клиентите те няма да са там и.т.н

Ами не сте права,може да пита /колкото и безумно да звучи/ и трябва да му отговорят любезно, иронията е за компании и за в къщи

Там ги вземат от кол и въже.

Заплащането е повече от трагично и персонала нормално да няма елементарни обноски.

За съжаление подобни явления ще се наблюдават все по-често навсякъде в секторите на обслужване но не само.

Просто робовладелците в България не желаят да инвестират в кадри, в човешки капитал и предпочитат по-лесния начин като наемат куцо и сакато да върши нещо, независимо колко качествено.

В А1 са същите….

Разбира се, негативните мнения не са съвсем меродавни.

Много хора са доволни от учтивото обслужване във „Виваком“ и А1.

Но винаги човек може да случи и на различно отношение, а после помни само негативното, слагайки всички под общ знаменател.

Други клиенти се постараха да отговорят на въпроса за който е влязла потърпевшата:

6 лв. на всеки 2 м. за запазване на парите, които имаш в картата и 10 лв. веднъж годишно за запазване на номера. Това знам аз.

Здравейте ,ваучер може да заредите от 4 до 99лв ,колкото желаете.

И спрямо сумата която сте заредили си активирате пакета на 123????Ако искате да запазите номера 10лв за 11 месеца без да зареждате.

Твоят коментар

Сподели новината

Be the first to comment on "Ще ви кажа какво ме направи служителка на Виваком за 10 лева в мола, обяви клиентка"

Какво мислите?