img
Home / ЗДРАВЕ / Д-р Мария Папазова разкри тайната на бързото отслабване и какво точно да правите, за да бъдете слаби

Д-р Мария Папазова разкри тайната на бързото отслабване и какво точно да правите, за да бъдете слаби

/
/
/
425 Views

Невероятно ефективна и най-вече здравословна схема за отслабване разкри известната д-р Мария Папазова.

Съветите й са помогнали на не един и двама българи, които и до днес намират начин да й благодарят, разбра Ко4.

Що се отнася до проблема с наднорменото тегло, то д-р Мария Папазова не толерира строгите и еднотипни диети, а още по-малко гладът. Защото всички отлично знаем, че той рано или късно води до ново и дори двойно напълняване.

Тайната на отслабването на Мария Папазова е в така нареченото балансирано хранене.

Терминът е абсолютно адекватен, тъй като всичко опира до баланса в приема на въглехидрати, протеини и мазнини, пише doctorbg.net. Нищо сложно няма в това, а е единственото, с което човек сигурно и трайно нормализира теглото си и печели в битката за отслабване.

Ако желаете да свалите шест килограма за месец – повече от това не е нормално и ще стресира организма ни, то е необходимо да спазваме няколко простички правила.

Първото от тях е да не прекаляваме с въглехидратите и да помним, че въглехидрати не са само тестените храни, меда, захарите, шоколада и други лакомства, а също така и всички плодове и зеленчуци.Затова и винаги, когато ядем салата например, трябва към нея да имаме едно хубаво и голяма парче месо – пържола, без сланина около нея и без кожа. А салатата е необходимо да е подправена с растителна мазнина, най-добре със зехтин.

Ако пък се храните с картофи или ориз, то към тях не бива да добавяте зеленчуци или поне те трябва да бъдат в наистина минимално количество.

Проблемната за всяка диета вечеря винаги е необходимо да съдържа голямо количество протеин,като може да си хапнете голямо парче сирене, кашкавал или пържола според вашите желания.

При отслабването на Папазова даже може да си хапнете нещо и в 23.00 часа вечерта, стига това нещо да се ограничи до чаша кисело мляко, няколко маслини, парче сирене или няколко ядки.

Останалите първи хранения за деня са си по ваш избор, стига пак да са балансирани добре. Хубаво е да се пие и не по-малко от два литра вода на ден като чаша вода трябва да приемаме и преди всяко от храненията си.

Източник: За жената

Твоята оценка
Общо гласували
Твоят коментар
loading...

Публикувай коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Ko4.bg във Facebook
error: Кражбата на материали от КОЧ е забранена!