Новините на фокус
Home » БЪЛГАРИЯ » Клиенти: Мамят ни жестоко! Все едно е дали ще поръчаш „Шопска“ или „Овчарска“
Klienti: Mamqt ni jestoko! Vse edno e dali shte poruchash "Shopska" ili "Ovcharska"

Клиенти: Мамят ни жестоко! Все едно е дали ще поръчаш „Шопска“ или „Овчарска“

Все повече ресторанти у нас мамят клиентите! Те масово пробутват стара и некачествена храна на клиентите или удрят в грамажа. Ясно е, че кръчмарите пестят от продукти. Така те се стремят да ударят печалба от каквото могат и не искат да изхвърлят храна.

Тарикатлъците са започнали след ковид пандемията, но в момента продължават с пълна сила. Така се оплакват възмутени клиенти от цялата страна.

Дори скъпите ресторанти, които предполагаемо държат на реномето си, напоследък си позволяват да сервират остатъци от предишен ден и явно стара храна.

Масово се намаляват и порциите. Най-много се намалява грамажът на салатите и гарнитурите към основните ястия. Салатите, сервирани в повечето заведения са наполовина на съдържанието предлагано преди, споделят редовни клиенти.

Препълнените купички със зеленчук и добавки от сирене, кашкавал, пармезан и прошуто вече не са на мода. Особено по-скъпите добавки понякога почти липсват в порцията. Ако си поръчате „Овчарска салата“ например, не разчитайте да видите нещо друго освен краставици и домати. Шунката, гъбите и яйцето ще са или няколко дребни парченца, или съвсем липсват.

„Все едно е дали ще поръчаш „Шопска“ или „Овчарска“, салатата на практика е една и съща“, ядосват се клиентите.

Най-неприятната изненада за хората са обаче основните ястия с месо.

Мнозина се оплакват, че в скъпи заведения получават стара пържола, дори с неприятен аромат. И то за порция на цени между 25 и 30 лева. За да задушат неприятната миризма на старо месо, готвачите слагат безумно много подправки и така месото става почти невъзможно за ядене, оплакват се клиенти.

Ако пък поръчвате скара с гарнитура няма да намерите вече обилна добавка от картофки или лютеница. В чинията със скарата ви ще се мъдрят няколко дребни картофчета и лъжица доматено пюре, разказват клиентите.

Десертите също са с оскъден грамаж почти навсякъде.

Парчето торта вече се предлага почти прозрачно и по сладкарници, и по ресторанти, въпреки че струва 7-8 лева. А крем-карамелът и кремът „Брюле“, са почти на дъното на купичката.

Оплаквания валят и от грамажа на питиетата. Сервират се големи водки или ракии с „отрязан“ грамаж, а виното в чашата е под половината, пише „Уикенд“.

Хората са категорични, че заведенията се опитват да печелят на гърба на хората. Но според тях те накрая ще изгубят постоянните си клиенти и оттам и печалбата си.

„Ако искаш да привлечеш и задържиш клиента, трябва да предлагаш вкусна и качествена храна и да не го удряш в порцията. Още повече че грамажът най-често е отбелязан в менюто“, категорични са всички посетители.

Все едно се върнахме в соца, ядосват се разочаровани клиенти.

Твоят коментар

About Натали Славчева

Какво мислите?