Горещи новини

Обявиха парите от “Като две капки вода за всяко дете“

Обявиха парите от “Като две капки вода за всяко дете“

Гледано наше шоу изпълни благотворителната си цел.

Над 285 000 лева бяха дарени в благотворителната вечер на любимото шоу за звездни имитации „Като две капки вода за всяко дете“, в продължение на стратегическото партньорство между Нова Броудкастинг Груп и УНИЦЕФ България. Спектакълът събра едни от най-обичаните български артисти – Владо Михайлов, Александър Сано, Софи Маринова, Маргарита Хранова, Веселин Маринов, Славин Славчев, Михаела Маринова и Миро, които успяха да развълнуват зрителите в дуети с осем талантливи деца.

УНИЦЕФ се надява до края на годината да се съберат над 800 000 лв от месечните дарения на зрителите, гласували за любимия си дует в предаването снощи.

Според официалните пийпълметрични данни, предаването е гледано средно от над един милион зрители, което подобрява с над 100 хиляди души най-високо отчетената стойност от трите благотворителни вечери на шоуто, излъчени през 2023 г. Сред аудиторията в активна възраст (18-59 г.), „Като две капки вода за всяко дете“ отчита аудиторен дял от над 45%, което е повече от два пъти и половина над резултата на втората телевизия в класацията.

40630 месечни и еднократни дарители се обединиха в каузата „ЗаКрила на всяко дете“ за превенцията и закрилата на децата от насилие във всичките му форми. С помощта на набраните средства, УНИЦЕФ България ще работи за разпространение на модела на центровете за деца и семейства, пострадали от насилие – „Зона ЗаКрила“ в цялата страна, за превенцията и реакцията в случаите на насилие, сексуална злоупотреба и експлоатация на деца онлайн и ще продължи да обучава различните специалисти – социални работници, здравни и медицински специалисти, полицаи, прокурори, адвокати и др.

„Искрени благодарности на всички, на NOVA, на изпълнителите, на почетното жури, особено на всички деца, какви специални таланти! Благодаря и на всички зрители, за цялата подкрепа и принос, за това, че отворихте сърцата си, за да подкрепите едно общество без насилие. Благодаря ви, че се застъпихте за най-уязвимите деца в България и помогнахте те да бъдат в безопасност“, – каза от сцената Кристина де Бройн, представител на УНИЦЕФ в България.

„Като социално отговорна компания, Нова Броудкастинг Груп винаги е подавала ръка на важни инициативи в помощ на уязвими групи от българското общество. Радвам се, че за поредна година съвместните ни усилия с УНИЦЕФ България постигнаха впечатляващи резултати. Правата и благополучието на децата в България са от първостепенно значение и ще продължим да подкрепяме каузи, които осигуряват тяхното по-добро и сигурно бъдеще“, сподели Стефана Здравкова, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.

„Като две капки вода“ вече 12 години е номер 1 шоу за забавление в България. Но това да си на върха носи и своите големи отговорности – а именно, че трябва да даваме добър пример. И ние се радваме, че имахме възможност да помогнем на УНИЦЕФ в каузите им вече втора поредна година“, каза Кирил Киров – Кико, продуцентът и доскорошен режисьор на „Като две капки вода“.

Победата в благотворителния епизод грабнаха Софи Маринова и малката й партньорка Валентина, които трогнаха зрителите в залата и пред екраните с изпълнението на „Скитница“ в образа на Лили Иванова. Емоционален финал на шоуто поставиха малките таланти от „Бон-Бон“, които събраха за общо изпълнение на песента „Да бъдеш добър“ всички участници, журито – Мария Бакалова, Христо Стоичков, Елена Петрова и Магърдич Халваджиян, както и любимите водещи Димитър Рачков и Герасим Георгиев – Геро, пише cross.bg.

Твоят коментар

Be the first to comment on "Обявиха парите от “Като две капки вода за всяко дете“"

Какво мислите?