Новините на фокус
Home » БЪЛГАРИЯ » Ето как ни цакат всеки път с промоциите за „черен петък“! Схемата в снимки:
Ето как ни цакат всеки път с промоциите за "черен петък"! Схемата в снимки:

Ето как ни цакат всеки път с промоциите за „черен петък“! Схемата в снимки:

Интересна публикация се завъртя в социалните мрежи, която показва фалшивите намаления около „Черния петък“, видя Ко4. Нашенец качи снимки на детско яке от голям и известен магазин за дрехи с етикет с нова цена – 24,90 лв.

След като отива на касата, мъжът получава отстъпка от 4,98 лв. Така крайната цена на якето става 19,92 лв.

След като отлепя уж новата цена обаче става ясно, че оригиналната стойност на артикула е 19,90 лв.

В крайна сметка – човекът няма изгода от т.нар. „отстъпка“, която получава на касата, даже се е набутал с 2 стотинки.

В галерията ни можете да видите снимките, които са споделени в голяма Фейсбук група. Разбира се, коментарите не закъсняха и от Ко4 ще ви представим само част от тях:

Как ни цакат с черен петъкРеални ли са намаленията на черния петъкКак ни лъжат в магазинитеВсяка година един и същи неща и не се разбраха…. Прост народ….. Как ще купя нещо нещо за 20, ще го продавам за 25…., и ще го пусна за 19 на черния петък….. ХАХАХА…. За това има фалити, не могат да си направят сметка….. ХАХАХА….. Това да не ви е там, при вашите братя ХАМЕРИКЪТЪ…. там куцо, кьораво и сакато, 3 клас едвам изкласил и лайно да му дадеш ще купи….

Тази верига магазини правят това и в Чехия ? цената на промоцията е по висока от оригиналната

Това са новите етикети на този Търговец. Вдигнаха цените още в началото на лятото и нямаха време да напечатат нови етикети, затова просто лепнаха отгоре тези стикери с повишените цени още преди поне 5 месеца. Потребителят не е бил запознат изобщо с политиката на Търговеца и вместо да пита служители, е „умувал“ върху екзистенцията си и Черния петък. А „масата“ следва, както й е заложено. 😀

Това са новите етикети на този Търговец. Вдигнаха цените още в началото на лятото и нямаха време да напечатат нови етикети, затова просто лепнаха отгоре тези стикери с повишените цени още преди поне 5 месеца. Потребителят не е бил запознат изобщо с политиката на Търговеца и вместо да пита служители, е „умувал“ върху екзистенцията си и Черния петък. А „масата“ следва, както й е заложено. 😀

Източник: Пловдив 24

Твоят коментар

About Натали Славчева

Какво мислите?